Abyś mógł zalogować się do systemu PIONIER.Id for Erasmus+, administrator z Twojej uczelni musi założyć Ci konto.
Po założeniu konta otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją jego aktywacji (ustawienia hasła).
Ze względów bezpieczeństwa, link pozwalający na aktywację konta jest ważny tylko przez pewien czas. W przypadku gdyby link wygasł, możesz aktywować swoje konto wykonując akcję Reset hasła.
Aktywacja konta składa się z następujących kroków:
- Wejdź na swoją skrzynkę e-mail i odszukaj wiadomość wysłaną z systemu PIONIER.Id for Erasmus+ (nadawca no-reply@login.erasmus.pionier.net.pl).
- Kliknij w link, aby rozpocząć proces konfiguracji profilu użytkownika.
- Po kliknięciu linku otworzy się strona PIONIER.Id for Erasmus+. Potwierdź chęć rozpoczęcia konfiguracji klikając przycisk Kliknij tutaj, aby kontynuować.
- Ustaw hasło wpisując je w polach Nowe hasło orz Potwierdź hasło. Następnie zaakceptuj zmiany, klikając przycisk Zatwierdź.
- Twoje konto zostało zaktualizowane i aktywowane. Możesz przejść do profilu użytkownika.