Przejdź do treści

Reset hasła wymuszony przez administratora

    W pewnych sytuacjach istnieje konieczność wyłączenia konta użytkownika.

    Aby administrator mógł wyłączyć konto użytkownika:

    1. Zaloguj się do strony PIONIER.idErasmus+.
    2. Podaj kod jednorazowy wygenerowany przez aplikację weryfikującą.
    3. Wybierz zakładkę Użytkownicy.
    4. Wyszukaj użytkownika, któremu należy zresetować hasło.
    5. Kliknij przycisk Edytuj znajdujący się przy nazwisku wybranego użytkownika.
    6. Kliknij w zakładkę Poświadczenia.
    7. W sekcji Resetowanie Poświadczeń, w polu Akcja resetowania dodaj akcje: Update Password
    8. Ustal czas, w którym użytkownik powinien zmienić hasło. Wypełnij pole Wygasa za podając ten czas. 
    9. Kliknij przycisk Wyślij email, aby użytkownik otrzymał powiadomienie e-mail.
    10. Jeszcze raz potwierdź decyzję, klikając przycisk Wysyłanie Email.